Japonský jeřáb z Marianne Bydlení plní dětská přání

O víkendu 10.–11.12. se časopis Marianne Bydlení zúčastnil vánočního Dyzajn marketu, který se tradičně konal na náměstí Václava Havla u Národního divadla a účastnilo se ho na 15 000 lidí. Letos si časopis pro návštěvníky připravil skutečně zajímavý a kreativní program – origami

Redakce Marianne Bydlení přemýšlela, jak návštěvníky Dyzajn marketu, jehož prostory letošní rok využilo 180 vystavovatelů, do programu zapojit, a nakonec spolu s organizátory dostali perfektní nápad: Naučit je "jeřába", jeden ze základních a nejoblíbenějších motivů origami, nápaditého skládání papíru, které má svůj původ v Japonsku. 

Lidé si mohli vybrat z několika barevných motivů a složit tolik jeřábů, kolik jen chtěli, vzít si je domu nebo je pověsit na vánoční stromek. Ten byl ostatně pointou celé akce. Smyslem bylo ozdobit jej barevnými origami ozdobami, aby pak mohl být dopraven do SOS dětské vesničky a dělat radost tamním dětem. Tak se také stalo

Jeřáb je v Japonsku symbolem dlouhého života. Říká se, že když někdo složí 1 000 jeřábů, splní se mu přání. Na stromeček se jich tolik pověsit nepodařilo, nejspíš by se jich tam ani tolik nevešlo, ale my v Marianne Bydlení pevně věříme, že se dětem z SOS dětských vesniček, stejně jako všem dětem, jejich přání plnit budou – a nejen o Vánocích!“, dodává Nela Miloševič, brandmanažerka Marianne Bydlení. 

Autoři ozdob si z Dyzajn marketu kromě hezkých zážitků odnesli také časopisy Marianne Bydlení a celá redakce věří, že se i další ročník marketu ponese v tak kreativním a zároveň pospolitém duchu!