Prestižní lifestylový měsíčník ELLE od května pod vedením Petra Matějčka

S novým šéfredaktorem přichází do ELLE i nový tým, první společné číslo vyjde na konci června

V Praze dne 16. května 2018: Česká edice předního lifestylového měsíčníku ELLE má od 1. května nového šéfredaktora Petra Matějčka. Společně s Petrem Matějčkem přichází do ELLE i nový tým, který

své první společné vydání představí již na konci června . “Mám radost, že se nám ve velmi krátké době povedlo sestavit tým profesionálů s letitými zkušenostmi v oboru. Svědčí to o tom, jak atraktivní brand ELLE je. Věřím, že se nám s novým týmem podaří nejen navázat na skvělou práci našich předchůdců, ale také odstartovat novou etapu, v jejímž rámci pozvedneme vizuální i textovou kvalitu obsahu napříč všemi platformami této legendární značky," řekl Petr Matějček.

Pod vedením Petra Matějčka má česká ELLE novou módní ředitelku a to Lenku Kermes, která s časopisem spolupracuje již od roku 2004 a patří mezi nejvíce respektované stylisty na českém trhu. Kosmetickou rubriku převzala Monika Marešová, která působila v časopise Story a která je uznávanou fashion a beauty influencerkou. Důležitou pozici art directora obsadil Ondřej Liška.

Nově do vydavatelství Burda Praha přichází Lucie Janotová, která bude mít na starosti webové stránky elle.cz a další digitální nástroje ELLE. Lucie dříve pracovala jako fashion ředitelka časopisu Harper’s Bazaar. Novými posilami jsou také Pavel Pokorný (editor), Kateřina Hanáčková (content editor), Tereza Spilková (picture editor) a Kateřina Olexová (grafička). Ti doplní současný tým, ve kterém figurují Ivona Petružálková (zástupkyně šéfredaktora), Anna Machová (redaktorka) a Anna Basiková (editor). Na práci nového týmu se těší i ředitelka vydavatelství Burda Praha Petra Fundová. „Myslím, že Petr vybral pro ELLE skvělý tým, složený z opravdových expertů ve svých oborech. Ve spojení s jeho unikátním porozumění oběma oborům, módě i žurnalistice, se tak můžeme těšit, že se ELLE posune obsahově i vizuálně kupředu. Nová ELLE tak potěší nejen současné čtenáře, ale zajisté osloví i nové,“ uvedla Petra Fundová.

Kromě tištěné podoby časopisu se nový tým bude soustředit také na další práci na vytváření nejlepšího obsahu na webových stránkách a sociálních médiích a využije k tomu veškeré možné inovace a kreativní schopnosti nového týmu. K tomu jistě přispěje také skutečnost, že součástí nového týmu jsou Lucie Janotová a Monika Marešová, které obě disponují velkými zkušenostmi s prací na sociálních sítích a hlavně na Instagramu. „Chtěli jsme pro ELLE vybrat tým, který bude moderní a zajistí tak využití a další rozvoj všech platforem, které dnešní komunikace nabízí. Věřím, že se nám společně podaří posunout ELLE zase kupředu a nabídnout tak ten nejlepší obsah na všech našich komunikačních kanálech,“ řekla Monika Szeroczyńska, publisherka lifestylové divize vydavatelství Burda Praha.

Časopis ELLE vychází na českém trhu již 24 let a za tuto dobu si vybudoval pozici nejlepšího lifestylového časopisu své kategorie na trhu. Úspěchu tištěné verze se přibližuje web elle.cz, jehož počet návštěvníků meziročně vzrostl o 21 procent, a profil na sociální platformě Instagramu, kde byl růst ještě o šest procent vyšší. Instagramový profil elleczech je s více než 40,000 sledujícími

nejnavštěvovanějším profilem ze všech lifestyle titulů v České republice. „Tato čísla ukazují, že značka ELLE je jednoznačným lídrem ve své kategorii,“ uzavřela Monika Szeroczyńska. Časopis ELLE stojí také za úspěšným konceptem ELLE Beauty Lounge, který je každoročně součástí Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech.

Časopis ELLE patří do portfolia lifestylových titulů vydavatelství Burda Praha, které obsahuje tištěné tituly, online a sociální média a v současné době oslovuje celkově již více než jeden milion čtenářů za měsíc. Burda Praha v současné době drží zhruba 40 % podíl v segmentu lifestylových médií na českém trhu. Kromě časopisů ELLE, ELLE MAN a ELLE Decoration do této kategorie spadají také tituly Marianne, Marie Claire a Joy.

Burda Praha patří do skupiny Burda International, člena holdingu Hubert Burda Media. Burda International je aktivní ve 22 zemích, vydává přes 320 titulů a zaměstnává více než 2 800 lidí. BURDA Praha je jedním z největších vydavatelství v České republice, vydává 40 časopisů, provozuje širokou škálu online projektů a organizuje řadu úspěšných eventů. Auditovaný zásah je celkem 3,8 milionu čtenářů a uživatelů měsíčně. Burda Praha získává pravidelně ocenění v soutěži „časopis roku“, za rok 2016 získalo vydavatelství ocenění hned ve čtyřech kategoriích, v kategorii Životní styl s časopisem Marianne, v kategorii Bydlení & zahrada s časopisem Marianne Bydlení, v kategorii Vaření jako životní styl s časopisem Apetit a v kategorii Obálka roku s červnovým číslem časopisu ELLE.

Petr Matějček dříve působil na pozici šéfredaktora prestižního lifestylového magazínu Hospodářských novin Proč ne?! Kromě ELLE povede Matějček také periodika ELLE MAN a ELLE Decoration. Petr Matějček působil v minulosti v řadě významných titulů, mezi které patří EURO nebo Česká pozice. V Německu pracoval pro časopisy Stern a Euro am Sonntag a přispíval také do německé mutace časopisu Vanity Fair. Spoluzaložil jeden z nejvýraznějších módních blogů v Německu nazvaný Dandy Diary. Vystudoval Akademii módy a designu v Mnichově.