Marie Claire se vrací po 2 letech pod křídla šéfredaktorky Lenky Fabián

Česká edice Marie Claire, licencovaného francouzského magazínu pro úspěšné ženy, se vrací nazpět k podpoře žen v byznysu a rozvíjení jejich potenciálu, především pak prostřednictvím aktivit, jako je 3. ročník konference Dream Big a 5. ročník konference Women@WORK

Do magazínu se v červenci 2019 po dvou letech vrací jeho dlouholetá šéfredaktorka Lenka Fabián. Jejím úkolem bude vést Marie Claire jako šéfredaktorka a zároveň se jako Head of Brand Development věnovat rozvoji této značky a naplňování její vize a strategie tak, aby Marie Claire nabídla svým čtenářům a klientům perfektní pokrytí jejich potřeb na všech offline i online platformách. „Po téměř roční zkušenosti v rychlém světě budování onlinových startupů a ročním působení jako globální komunikační ředitelka v Moseru, který je tradičním českým výrobcem luxusního křišťálu, jsem připravená vrátit se a plně využít získané znalosti z marketingu pro své „dítě“ Marie Claire, které jsem před 12 lety zakládala a jež zůstalo po celou tu dobu mou pomyslnou srdcovkou. Nabyté zkušenosti mi dodaly čerstvou energii a velký rozhled a pomohou nám společně s celým týmem realizovat nové plány, ať již v onlinu, tisku či na připravovaných eventech a konferencích. Těším se na tuto novou éru Marie Claire,“ říká Lenka Fabián, která v této roli nahradí dosavadní šéfredaktorku Lenku Zajícovou, jež se nyní plánuje plně věnovat své rodině.

Marie Claire rozvinula velmi úspěšnou aktivitu Women@WORK dvěma pravidelnými konferencemi, u jejichž zrodu stála právě Lenka Fabián. Letošní rok tomu bude stejně a Lenka se již aktivně podílí na jejich organizaci. „Jsem nesmírně pyšná na to, že si naše pravidelné konference zaměřené na ženy v byznysu našly skvělé a věrné publikum, a obzvláště se těším na letošní ročník, který se rýsuje velice zajímavě, a jsem ráda, že mohu být jeho součástí již od začátku,“ dodává.

Od prvního květnového dne jsou v prodeji vstupenky na Dream Big, třetí ročník konference Marie Claire určené mladým ženám, které chtějí nastartovat svůj vlastní projekt, získat souhrnné praktické informace, pracovat na svém rozvoji a zároveň získat motivaci a praktické dovednosti i zkušenost. Letošní Dream Big s rázným podtitulkem Go For It! se bude konat 4. 11. v Cubex centru v Praze. Petra Fundová, generální ředitelka nakladatelství Burda, změnu shrnuje slovy: „Jsem potěšena, že mohu přivítat Lenku Fabián zpět v našem týmu a podpořit ji v dalším rozvoji značky Marie Claire nejen v tištěné verzi, ale i na ostatních jejích platformách. Tento brand inspiruje úspěšné ženy a dodává jim sebevědomí prakticky ve všech oblastech jejich života tak, jak napovídá jeho slogan – think smart, look amazing. Jsem pyšná, že se nám spolu s Lenkou v minulosti povedlo vybudovat opravdovou komunitu inteligentních a zdravě ambiciózních žen okolo Marie Claire, oslovit je různými inovativními způsoby a získat jejich plnou důvěru. Považuji to za veliký úspěch a budu ráda, pokud se nám povede tuto komunitu rozvíjet i nadále. Je to jedním z našich hlavních cílů.“ 

Česká Marie Claire má měsíčně 56 900 čtenářek (+ 8% roční nárůst) i díky 19 450 prodaným výtiskům v průměru. Statistiky brandu jsou silné i v online s 41 648 unikátních návštěv (+18% roční nárůst), 11 300 sledujícími na Instagramu a 33 200 fanoušky na Facebooku. Časopis je součástí mezinárodní sítě Marie Claire International spojující edice v 31 zemích světa. Marie Claire čte pravidelně více než 13 milionů žen napříč všemi kontinenty a sleduje ji měsíčně 35 milionů unikátních uživatelů a 29 milionů fanoušků na sociálních sítích po celém světě. Značka je tedy bezpochyby silným hráčem v poli lifestylových brandů i díky vzájemné spolupráci mezi jednotlivými edicemi a Marie Claire International.

Burda International CZ patří do skupiny Burda International, člena holdingu Hubert Burda Media. Burda International je aktivní ve 22 zemích, vydává přes 320 titulů a zaměstnává více než 2800 lidí. Burda International CZ je jedním z největších vydavatelství v České republice, vydává 40 časopisů, provozuje širokou škálu online projektů a organizuje řadu úspěšných eventů. Auditovaný zásah je celkem 3,8 milionu čtenářů a uživatelů měsíčně.