Erik Luhový vede digitál Burdy

Vydavatelství Burda International CZ posílilo top management. Na pozici digitálního ředitele nastoupil Erik Luhový. Jeho hlavním úkolem je připravit novou firemní digitální strategii s důrazem na analýzu dat, digitalizaci procesů a ve spolupráci s oddělením digitálních produktů rozvíjet ekosystémy kolem klíčových brandů – ELLE, Marianne, Apetit. Po jarní akvizici contentové agentury C3 jde letos o druhou aktivitu, která naznačuje budoucí směřování vydavatelství.

„Nabídka pracovat pro Burdu je pro mě novou výzvou, kterou jsem s nadšením přijal. V dnešní době je v on-line médiích důležité mít pro čtenáře relevantní obsah a uživatelsky přívětivé prostředí. A proto chci přetavit své letité zkušenosti z e-commerce a CRM a budovat ve vydavatelství silné on-line brandy,“ říká Erik Luhový.

Rok 2021 bude pro Burdu ve znamení rozvoje zmíněných tří značek. Čtenáři se mohou těšit mimo jiné na nový web Apetitu, premiérové jarní dny Marianne nebo speciální projekt ELLEphoria, zaměřený na fanoušky kosmetiky.

„Erik má za úkol formulovat novou celofiremní digitální strategii. Slibuji si od něj, že si díky svým zkušenostem postaví tým tak, aby v něm měl lidi s inovativním digitálním uvažováním, láskou k lifestylovému obsahu a s byznysovým přístupem. Cílem tohoto snažení je produkce toho nejlepšího možného on-line obsahu pro B2C a zároveň rozšířená nabídka on-line produktů a služeb pro B2B segment,“ říká ředitelka Burda International CZ Petra Fundová.

Erik Luhový přišel do Burdy ze společnosti Sephora, kde zastával obdobnou pozici, předtím pracoval například jako e-commerce manažer v Diva Center (Marionnaud Paris)