K novému webu apetitonline.cz přidává Burda do portfolia v červnu další dva projekty

Praha, 1. června 2021

Jeden z nejoblíbenějších časopisů o jídle a vaření na českém trhu – Apetit, přináší v červnu dva další projekty. Po roční pauze uvede v druhé polovině měsíce jubilejní 10. ročník známého a oblíbeného eventu Apetit piknik a také nový online festival skvělých gastro zážitků Dny Apetit.

"Aby se náš etablovaný event Apetit piknik rozšířil i mimo hranice hlavního města, startujeme Dny Apetit, které si budou moci všichni milovníci dobrého jídla plně užít od 19. do 27. června, a to po celé ČR," říká o novém projektu Miroslava Harcegová, Head of Marketing ve společnosti Burda International CZ. "V dnešní nelehké době hlavně v oblasti pořádání eventů jsme se při přípravách projektu řídili heslem: ‘Nemůžete na Apetit piknik? Apetit piknik přijde za Vámi’. Z lokálního svátku gurmánů se nám proto daří rozvíjet celorepublikový festival pro všechny, pro něž je jídlo vášeň a životní styl,“ dodává.

Novinka v podobě mobilní aplikace Dny Apetit vychází z více než dvacetileté historie a úspěchu projektu Dny Marianne. Aplikaci lze stáhnout zdarma a slevové kupony si mohou zájemci odemknout dvěma způsoby – bezplatně díky zadání unikátního kódu, který najdou v červnovém vydání časopisu Apetit nebo přímo v aplikaci za poplatek 49 Kč. Časopis Apetit zve zákazníky na více než 120 slevových nabídek do restaurací, kaváren či obchodů s delikatesami a kvalitním vínem. Nabídky zahrnují i speciální slevy na oblíbené kuchařky Edice Apetit, které budou zároveň k dispozici i na akci Apetit piknik v sobotu 19. června 2021 v parku Grébovka v Praze.

“Časopis Apetit je jedničkou na trhu, a právě proto má kromě radosti z dobrého jídla přinášet i novinky ve všech oblastech života - offline i online. Dny Apetit jsou tak další unikátní platformou z ekosystému značky spuštěnou během krátké doby. Burda svým klientům vždy přinášela inovace a neotřelé nápady. V tomto trendu nadále pokračujeme a naši partneři jsou díky nám zákazníkům ještě blíž," shrnuje Petra Fundová, generální ředitelka Burda International CZ.


Kontakt:
Miroslava Harcegová
Head Of Marketing
miroslava.harcegova [at] burda.cz

Burda International CZ patří do skupiny Burda International, člena holdingu Hubert Burda Media. Burda International je aktivní ve 22 zemích, vydává přes 320 titulů a zaměstnává více než 2800 lidí. Burda International CZ je jedním z největších vydavatelství v České republice, vydává 40 časopisů, provozuje širokou škálu online

projektů a organizuje řadu úspěšných eventů. Celkový zásah titulů vydavatelství přesahuje 2,2 milionu čtenářů a uživatelů měsíčně. Tituly ELLE, Marianne, Apetit, Marianne Bydlení získávají  pravidelně ocenění v soutěži „Časopis roku“.

Každé vydání časopisu Apetit si přečte 209.200 čtenářů. Měsíčně se tohoto lifestylového magazínu prodá 30.797 výtisků.  Celkový počet předplatitelů překročil hranici 19.000. Webové stránky www.apetitonline.cz navštěvuje 1,2 mil uživatelů za měsíc.

(Zdroj: Media projekt, 10/2020-3/2021; ABC ČR, 1-4/2021; Zdroj: Netmonitor, 4/2021