O společnosti

 
 

Burda Praha, jeden z největších českých vydavatelských domů, působí na trhu od roku 1991. Vydává přes 40 periodických časopisů, jako jsou např. ELLE, Marianne, Apetit, Marianne Bydlení, Marie Claire, JOY, Svět ženy nebo Katka. Zároveň vyprodukuje ročně více než 80 speciálních vydání některých svých titulů. K nejoblíbenějším patří speciály časopisu Marianne, ale také třeba JOY nebo Pošli recept!. Díky širokému spektru lifestylových časopisů si Burda Praha drží dlouhodobě vedoucí pozici v tomto segmentu. Toto know-how bylo již několikrát za sebou oceněno v soutěži Časopis roku

Vydáváním časopisů však činnost Burdy nekončí. Prestižní portfolio propojené se silnými značkami nabízí celou řadu mutichannel možností  pro kompletní mediální prezentaci jednotlivých brandů. Vydavatelství, které čítá přes 280 zaměstnanců, přínášejících nové tvůrčí nápady, provozuje řadu úspěšných digitálních produktů. Dynamický tým Burda Digital, digitální sekce vydavatelství, se stará o chod veškerých "burdích" webů a online projektů. Webové stránky, facebookové profily a další sociální platformy, zajímavé aplikace, na všech těchto multimediálních projektech se podílí právě Burda Digital.  

Další nedílnou součástí vydavatelství, je i projektové oddělení B Creative, která se podílí na úspěšnosti a komplexitě propagace jejího portfolia značek. Tvůrčí tým B Creative vytváří projekty šité na míru (kombinací tradičních a nových médií). Do budoucna B Creative plánuje mnoho zajímavých projektů.
 

Burda International 

Počátkem července roku 2014 došlo k fúzi společností Burda Praha a Burda MEDIA 2000. Fúze zakončila převzetí bývalé společnosti Hachette Filipacchi 2000, jejímž stoprocentním vlastníkem se vydavatelství Burda International stalo v červnu 2011. Hachette Filipacchi 2000 se následně transformovalo na BURDA Media 2000 a tato společnost pokračovala ve vydávání významných lifestylových titulů ELLE, Marianne, Maxim, Apetit a Marianne Bydlení. Díky fúzi přešly tyto tituly do portfolia vydavatelství Burda Praha.

Burda International, do jejíž skupiny patří i Burda Praha, je člen holdingu Hubert Burda Media. Burda International působí v 17 zemích světa a v současné době vydává více než 230 časopisů, zároveň provozuje velké množství digitálních projektů. Burda International, evropské vydavatelství, pro které pracuje více než 2 400 lidí, rychle expanduje i na jihoamerické a asijské trhy. 

Za rozvoj vydavatelství vděčíme nejen profesionálnímu týmu lidí, ale také všem čtenářům, kteří nám  svou přízní přinášejí další a další motivaci.