Burda International CZ v lednu změní název na BurdaMedia Extra
Jeden z největších mediálních domů v České republice čeká v příštím roce rebranding. Burda International CZ od 1. ledna 2024 změní svůj název na BurdaMedia Extra. Společnost zároveň plánuje spustit novou vizuální identitu připravenou ve spolupráci s Hubert Burda Media Corporate Branding týmem.
Tyto kroky vyplývají z akvizice digitálního vydavatelství Extra Online Media, které Burda International CZ získala letos v červnu. Integrace obou firem už zaznamenala první obchodní úspěchy a od ledna příštího roku dojde k propojení obou mediálních hráčů i z hlediska společného názvu. Prozatím však Extra Online Media zůstane samostatnou dceřinou společností.
„Koupí společnosti Extra Online Media jsme ještě více expandovali do digitálu. Od začátku spolupráce se značky z našich portfolií skvěle doplňují a už teď vidíme pozitivní výsledky, které nám spojení přineslo. Společně jsme se stali jedničkou ve food segmentu a dvojkou v lifestylu pro ženy. Pod značkou BurdaMedia Extra bude naše pozice na českém mediálním trhu mnohem silnější a zajímavější pro stávající i potenciální inzerenty. Zároveň budeme moci našim čtenářům nadále přinášet špičkový obsah a využívat vzájemných synergií,” říká Petra Fundová, generální ředitelka Burda International CZ.
K rebrandingu oficiálně dojde 1. ledna 2024. Mediální dům však veřejnosti, klientům a obchodním partnerům změnu představuje s mírným předstihem. Společně s novým názvem firma začne používat také moderní vizuální identitu připravenou mateřskou centrálou Hubert Burda Media.
„Název BurdaMedia Extra vyjadřuje naše zaměření na inovace v digitálním prostředí a prvotřídní kvalitu všech našich titulů. Ať už se jedná o naše tištěné časopisy, či onlinový obsah. Nový brand nám zároveň umožňuje mnoho kreativních možností z hlediska naší komunikace. V nové vizuální identitě chceme být hravější, barevnější, zkrátka extra. To nám umožní nové slogany, které budeme používat, jako například Extra_inspirativní, Extra_stylová nebo Extra_profesionální,” vysvětluje Miroslava Harcegová, ředitelka marketingu Burda International CZ.
Burda International CZ patří mezi špičku mediální scény. V České republice působí už od roku 1991 a vydává 40 periodických časopisů, z nich nejznámějšími jsou ELLE, Marianne, Marianne Bydlení, Apetit, Svět ženy, CHIP a další. Společnost tyto značky rozvíjí také v digitálním prostředí či prostřednictvím eventů pro širokou veřejnost, jakými jsou například Dny Marianne, Apetit Piknik nebo ELLEphoria.
Firma je součástí německého koncernu Hubert Burda Media, který působí ve 20 zemích světa.
Společnost Extra Online Media vznikla v roce 2013 a od té doby si získala pozici jednoho z předních digitálních vydavatelství v České republice. Měsíčně osloví více než 3,9 milionů uživatelů. V portfoliu má jedny z nejčtenějších lifestylových a společenských webů, jakými jsou weby eXtra.cz, Lifee.cz, Extralife.cz a další. Velmi úspěšný a navštěvovaný je také web s recepty Toprecepty.cz.
Kontakt:
Lenka Hýbl
Public Relations
Tel. 773 236 983
lenka.hybl [at] burda.cz
Tyto kroky vyplývají z akvizice digitálního vydavatelství Extra Online Media, které Burda International CZ získala letos v červnu. Integrace obou firem už zaznamenala první obchodní úspěchy a od ledna příštího roku dojde k propojení obou mediálních hráčů i z hlediska společného názvu. Prozatím však Extra Online Media zůstane samostatnou dceřinou společností.
„Koupí společnosti Extra Online Media jsme ještě více expandovali do digitálu. Od začátku spolupráce se značky z našich portfolií skvěle doplňují a už teď vidíme pozitivní výsledky, které nám spojení přineslo. Společně jsme se stali jedničkou ve food segmentu a dvojkou v lifestylu pro ženy. Pod značkou BurdaMedia Extra bude naše pozice na českém mediálním trhu mnohem silnější a zajímavější pro stávající i potenciální inzerenty. Zároveň budeme moci našim čtenářům nadále přinášet špičkový obsah a využívat vzájemných synergií,” říká Petra Fundová, generální ředitelka Burda International CZ.
K rebrandingu oficiálně dojde 1. ledna 2024. Mediální dům však veřejnosti, klientům a obchodním partnerům změnu představuje s mírným předstihem. Společně s novým názvem firma začne používat také moderní vizuální identitu připravenou mateřskou centrálou Hubert Burda Media.
„Název BurdaMedia Extra vyjadřuje naše zaměření na inovace v digitálním prostředí a prvotřídní kvalitu všech našich titulů. Ať už se jedná o naše tištěné časopisy, či onlinový obsah. Nový brand nám zároveň umožňuje mnoho kreativních možností z hlediska naší komunikace. V nové vizuální identitě chceme být hravější, barevnější, zkrátka extra. To nám umožní nové slogany, které budeme používat, jako například Extra_inspirativní, Extra_stylová nebo Extra_profesionální,” vysvětluje Miroslava Harcegová, ředitelka marketingu Burda International CZ.
Burda International CZ patří mezi špičku mediální scény. V České republice působí už od roku 1991 a vydává 40 periodických časopisů, z nich nejznámějšími jsou ELLE, Marianne, Marianne Bydlení, Apetit, Svět ženy, CHIP a další. Společnost tyto značky rozvíjí také v digitálním prostředí či prostřednictvím eventů pro širokou veřejnost, jakými jsou například Dny Marianne, Apetit Piknik nebo ELLEphoria.
Firma je součástí německého koncernu Hubert Burda Media, který působí ve 20 zemích světa.
Společnost Extra Online Media vznikla v roce 2013 a od té doby si získala pozici jednoho z předních digitálních vydavatelství v České republice. Měsíčně osloví více než 3,9 milionů uživatelů. V portfoliu má jedny z nejčtenějších lifestylových a společenských webů, jakými jsou weby eXtra.cz, Lifee.cz, Extralife.cz a další. Velmi úspěšný a navštěvovaný je také web s recepty Toprecepty.cz.
Kontakt:
Lenka Hýbl
Public Relations
Tel. 773 236 983
lenka.hybl [at] burda.cz