ELLE.cz a marianne.cz v novém outfitu
Redesignované ELLE.cz se nyní posouvá na špičku mezi lifestylovými weby i v mezinárodním měřítku. „Nově nabízíme modernější a přitažlivější stránku, která je svým designem výjimečná tak, jako její čtenářky. Novinky se týkají layoutu i zcela nových inzertních pozic,“ říká ředitel digitálního oddělení Petr Kabrna.
Z hlediska inzertních pozic došlo k zásadní změně – běžný branding byl nahrazen novým velkým display formátem, který je pozicován mezi hlavičkou webu a obsahem na celou šířku stránky ve tvaru obdélníku. „Nový formát typu megaboard perfektně zapadá do struktury stránky a pro klienty představuje exkluzivní možnost spojení s brandem ELLE. Věříme, že tato inovace osloví naše čtenáře, což se zcela jistě podepíše na vyšším CTR,“ dodává manažerka pro digitální inzerci Renáta Hybká.
Dále se na webu mění pozice pro nativní advertising. PR články ve své exkluzivní variantě, kterou je již nyní možno objednat, jsou umístěny přímo pod hlavičkou webu a jejich vizibilita je vždy fixována na několik dní.
Inzerenti mají o spojení se značkou ELLE velký zájem. V těchto dnech Burda přináší na webu hned dva speciální projekty. První z nich je dedikován značce Tiffany, druhý je připravován ve spolupráci s L´Oréal.
Brand ELLE má na českém on-line silné zastoupení. Web měsíčně navštěvuje přibližně 83 tisíc RU, kteří zobrazí 1,5–1,7 milionu PV. Inzerentům jsou nabízeny multiformátové balíčky využívající kromě vizibility v printu i stránku na síti Facebook s více než 64 tisíci fanoušky a také jeden z nejsilnějších kanálů Instragramu s téměř 34 tisíci sledujících uživatelů.
Relaunch webu marianne.cz přináší zcela nový design a možnosti. Jako technická platforma byl využit projekt Thunder, postavený na nejmodernější verzi open source systému Drupal (více na thunder.org). Tento systém je vyvíjen centrálním týmem Burda International v Mnichově. V Čechách jde o zcela první implementaci Thunderu ve vydavatelstvích vůbec. Burda Praha by společně se svými kolegy z Německa ráda rozšiřovala použití tohoto systému nejen u svých on-line magazínů, ale i mezi dalšími zájemci z řad vydavatelství a médií. „Je to skvělá příležitost sdílet práci našich vývojářů s vývojáři z celé Evropy. Dvě velmi známá média u nás nyní pracují s Drupalem, ale do verze 8 se zatím nikomu moc nechce. Nyní je tu možnost, jak využít produkt, který je připraven přímo pro základní účely, které jsou pro média podobné, a navzájem si pomoci,“ říká Petr Kabrna, ředitel digitálního oddělení Burda Praha.
„Časopis Marianne je vlajkovou lodí Burdy. Očekáváme, že se modernizací jeho on-line verze posuneme blíže čtenářkám i obchodním partnerům,“ říká generální ředitelka společnosti Petra Fundová. S titulem je svázán největší nákupní event ve střední Evropě, Dny Marianne, který se letos v září bude konat už posedmnácté. Lifestylový web Marianne.cz dosáhl v únoru tohoto roku rekordního výsledku v návštěvnosti. Web navštívilo 56 242 RU, zobrazilo si 808 429 PV (meziročně o 92 % víc).
Renáta Hybká oceňuje nové možnosti pro inzerenty: „Na webu je nyní možné poutat formou native advertisingu na opravdu výrazných pozicích. O Marianne mají naši klienti stabilně velký zájem a my se kromě oblíbených běžných display pozic dostáváme k zajímavým spolupracím, kde využíváme kvalit vlastní on-line redakce, silné značky, sociálních sítí, mailingu a nyní i výjimečné flexibility produktu. Dokážeme tak nabídnout jedinečnou digitální komunikaci.“ Nový grafický design nabízí i více redakčního obsahu. Nově mohou klienti využít také exkluzivní možnost PR článku v top menu, který zajistí jejich lepší vizibilitu.
Na webu marianne.cz se objeví také speciální sekce „14 statečných“. Tým Marianne bude ve spolupráci s RUN CZECH sledovat čtrnáct silných a osobitých žen, které se rozhodly splnit si běžeckou výzvu. „Sekce bude kromě fotek, videí a článků nabízet i další témata související s fenoménem běhání – kosmetické tipy, novinky v běžeckém vybavení a cenné rady odborníků,“ dodává šéfredaktorka časopisu Marianne Monika Mudranincová.
Z hlediska inzertních pozic došlo k zásadní změně – běžný branding byl nahrazen novým velkým display formátem, který je pozicován mezi hlavičkou webu a obsahem na celou šířku stránky ve tvaru obdélníku. „Nový formát typu megaboard perfektně zapadá do struktury stránky a pro klienty představuje exkluzivní možnost spojení s brandem ELLE. Věříme, že tato inovace osloví naše čtenáře, což se zcela jistě podepíše na vyšším CTR,“ dodává manažerka pro digitální inzerci Renáta Hybká.
Dále se na webu mění pozice pro nativní advertising. PR články ve své exkluzivní variantě, kterou je již nyní možno objednat, jsou umístěny přímo pod hlavičkou webu a jejich vizibilita je vždy fixována na několik dní.
Inzerenti mají o spojení se značkou ELLE velký zájem. V těchto dnech Burda přináší na webu hned dva speciální projekty. První z nich je dedikován značce Tiffany, druhý je připravován ve spolupráci s L´Oréal.
Brand ELLE má na českém on-line silné zastoupení. Web měsíčně navštěvuje přibližně 83 tisíc RU, kteří zobrazí 1,5–1,7 milionu PV. Inzerentům jsou nabízeny multiformátové balíčky využívající kromě vizibility v printu i stránku na síti Facebook s více než 64 tisíci fanoušky a také jeden z nejsilnějších kanálů Instragramu s téměř 34 tisíci sledujících uživatelů.
Relaunch webu marianne.cz přináší zcela nový design a možnosti. Jako technická platforma byl využit projekt Thunder, postavený na nejmodernější verzi open source systému Drupal (více na thunder.org). Tento systém je vyvíjen centrálním týmem Burda International v Mnichově. V Čechách jde o zcela první implementaci Thunderu ve vydavatelstvích vůbec. Burda Praha by společně se svými kolegy z Německa ráda rozšiřovala použití tohoto systému nejen u svých on-line magazínů, ale i mezi dalšími zájemci z řad vydavatelství a médií. „Je to skvělá příležitost sdílet práci našich vývojářů s vývojáři z celé Evropy. Dvě velmi známá média u nás nyní pracují s Drupalem, ale do verze 8 se zatím nikomu moc nechce. Nyní je tu možnost, jak využít produkt, který je připraven přímo pro základní účely, které jsou pro média podobné, a navzájem si pomoci,“ říká Petr Kabrna, ředitel digitálního oddělení Burda Praha.
„Časopis Marianne je vlajkovou lodí Burdy. Očekáváme, že se modernizací jeho on-line verze posuneme blíže čtenářkám i obchodním partnerům,“ říká generální ředitelka společnosti Petra Fundová. S titulem je svázán největší nákupní event ve střední Evropě, Dny Marianne, který se letos v září bude konat už posedmnácté. Lifestylový web Marianne.cz dosáhl v únoru tohoto roku rekordního výsledku v návštěvnosti. Web navštívilo 56 242 RU, zobrazilo si 808 429 PV (meziročně o 92 % víc).
Renáta Hybká oceňuje nové možnosti pro inzerenty: „Na webu je nyní možné poutat formou native advertisingu na opravdu výrazných pozicích. O Marianne mají naši klienti stabilně velký zájem a my se kromě oblíbených běžných display pozic dostáváme k zajímavým spolupracím, kde využíváme kvalit vlastní on-line redakce, silné značky, sociálních sítí, mailingu a nyní i výjimečné flexibility produktu. Dokážeme tak nabídnout jedinečnou digitální komunikaci.“ Nový grafický design nabízí i více redakčního obsahu. Nově mohou klienti využít také exkluzivní možnost PR článku v top menu, který zajistí jejich lepší vizibilitu.
Na webu marianne.cz se objeví také speciální sekce „14 statečných“. Tým Marianne bude ve spolupráci s RUN CZECH sledovat čtrnáct silných a osobitých žen, které se rozhodly splnit si běžeckou výzvu. „Sekce bude kromě fotek, videí a článků nabízet i další témata související s fenoménem běhání – kosmetické tipy, novinky v běžeckém vybavení a cenné rady odborníků,“ dodává šéfredaktorka časopisu Marianne Monika Mudranincová.