ELLE rozšiřuje svůj kreativní tým
Nejčtenější luxusní módní titul na světovém i českém trhu ELLE vstupuje do roku 2022 s týmem obohaceným o nové tváře, které mu pomohou nadále posilovat pozici na špičce mezi lifestylovými magazíny a optimálně se rozvíjet napříč mediálními platformami.
Česká ELLE je top brand, který působí na všech mediálních platformách a vytváří tak jedinečný ekosystém, jenž vedle kvalitního tiskového obsahu zahrnuje i rostoucí online komunitu a smysluplnou přítomnost na sociálních sítích. Koncept doplňují unikátní velkoformátové eventy. ELLE má tak příležitost být se svými čtenářkami v kontaktu 24 hodin denně.
Tým pod vedením šéfredaktorky Valentiny Nízké se soustředí na to, aby ELLE svým čtenářkám byla nejspolehlivějším průvodcem v oblasti módy, osobního stylu i aktuálních trendů. Zároveň ale pružně reaguje na rychle se měnící podmínky v postpandemickém světě a neustále nabízí nové perspektivy a souvislosti, aby byl titul coby leader trhu pro své publikum vždy maximálně atraktivní, relevantní a inspirativní. Proto tvůrčí tým nyní rozšířily Karolína Wernerová v pozici Community & Creative Consultant a Milena Žuravljova jako módní ředitelka. „Je mi ctí oznámit, že náš tým posílily dvě výjimečně kreativní osobnosti, které patří ve svých oborech k absolutní špičce,“ říká Valentina Nízká, šéfredaktorka ELLE.
Podle Moniky Szeroczynské-Nesty, Chief Product Officer, je cílem posílení týmu dále rozvíjet ELLE jako moderní značku, která vypráví příběhy napříč mediálními platformami a uplatňuje nejvyšší kreativní standardy v tisku, digitálním prostředí i na akcích, které organizuje.
„Chtěla bych kolem ELLE budovat silnou komunitu, která udává trendy a bude přístupná pro každou ženu, která bude chtít být její součástí. Mým úkolem je také posilovat ucelený rozvoj značky napříč platformami a upevnit tak její pozici v čele českých lifestylových časopisů o módě,“ říká Karolína Wernerová, která se zabývá vizuální komunikací a úspěšně pracuje s komunitou nejen v digitálním světě. Na české módní scéně působí déle než osm let, díky čemuž má přesah do lokální tvorby, a vytvářela pod vlastní značkou KW CREATIVE digitální obsah či influencer marketing pro významné mezinárodní brandy.
Milena Žuravljova patří mezi top stylisty v České republice. Jejím cílem je pomoci ženám prostřednictvím módy objevovat a posilovat svou femininní stránku. Milenin vytříbený vkus oceňují nejen módní magazíny – působila například v časopisech InStyle a Marie Claire –, ale také celebrity a VIP osobnosti, s nimiž spolupracuje v rámci ELLE Beauty Lounge. „Během pandemie jsme museli v mnoha směrech změnit svůj přístup k životu. Nyní bychom se měli soustředit na to, abychom v nastoupené cestě k lepší budoucnosti pokračovali. Součástí toho je samozřejmě i móda. Ta by měla být kvalitní, udržitelná a funkční, zároveň by si ale měla zachovat svůj umělecký, nadčasový rozměr. Proto jsme se rozhodli dát na stránkách ELLE navždy sbohem kožešinám, účinněji podporovat mladé módní návrháře a místo nahodilých photoshootů vyprávět prostřednictvím fotografií silné příběhy,“ dodává Milena Žuravljova.
ELLE je v první řadě módním titulem, ale neoddělitelnou součástí její DNA jsou i aktuální témata, která provázejí moderní ženu. Vedle silného fashion & beauty obsahu tak k tematickým pilířům patří mezilidské vztahy, osobní i kariérní rozvoj, kultura, design, cestování a nové technologie a akcent na budoucnost a udržitelnost ve všech podobách.
„Na sociálních sítích a webu přinášíme aktuální dění ze světa módy, beauty a životního stylu, ale i umění a designu. Představujeme eklektický mix všech aktualit, a to tak, abychom zůstávali trendsettery, ne pouze trend followery. Snažíme se o reflektování nejen mainstreamových témat, ale i niche novinek, které sledující čtenáři najdou jen u nás. Troufám si říci, že své publikum dokonale známe a poskytujeme mu nepřetržitou podporu a inspiraci,“ vysvětluje Nicole Kudělková, ELLE Social Media Manager.
V náročných podmínkách minulého roku proběhla ELLEphoria, první ročník největšího tuzemského festivalu pro všechny milovníky krásy, který sklidil velký úspěch. Přivítali jsme bezmála dvě tisícovky návštěvníků, mnohé z nich i opakovaně. Akci si nenechala ujít téměř stovka influencerů a známých osobností. Přípravy na další ročník jsou již za přispění nového tvůrčího a projektového týmu v plném proudu. ELLE je také dlouholetým partnerem Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary, a i loni prostřednictvím oblíbeného fashion & styling studia ELLE Beauty Lounge pomáhala hvězdným festivalovým hostům zazářit na červeném koberci.
O české edici ELLE:
Časopis ELLE patří do portfolia titulů životního stylu vydavatelství Burda International CZ. Na českém trhu vychází již 27 let a za tuto dobu si vybudoval pozici nejčtenějšího luxusního časopisu o módě na trhu. Každé vydání časopisu ELLE si přečte 135 tisíc čtenářů. Měsíčně se tohoto lifestylového magazínu prodá v průměru 20 800 výtisků. Webové stránky www.elle.cz navštěvuje 331 tisíc uživatelů se 643 tisíci zhlédnutí za měsíc. Na sociálních sítích titul sleduje více než 149 tisíc fanoušků a followerů.
(Zdroj: Media projekt, 4-9/2021, čtenost na vydání v cílové populaci ČR všichni 12-79 let; ABC ČR, 1-10/2021; NetMonitor, 1-12/2021; Instagram a Facebook, 1/2022)
O ELLE International:
Globální síť ELLE dnes oslovuje více než 33 milionů čtenářů po celém světě. Patří k ní 45 edic ELLE ve 43 zemích, 25 edic ELLE Decoration, 7 edic ELLE à Table, 1 edice ELLE Men a 1 edice ELLE Girl. Zahrnuje také 46 lokálních webových stránek ELLE, kam měsíčně zavítá téměř 100 milionů unikátních návštěvníků. Skupina Lagardère, vlastník značek ELLE & ELLE Decoration, spolupracuje s prestižními vydavatelstvími po celém světě prostřednictvím licenčních smluv.
V České republice je jejím partnerem společnost Burda International CZ.
Česká ELLE je top brand, který působí na všech mediálních platformách a vytváří tak jedinečný ekosystém, jenž vedle kvalitního tiskového obsahu zahrnuje i rostoucí online komunitu a smysluplnou přítomnost na sociálních sítích. Koncept doplňují unikátní velkoformátové eventy. ELLE má tak příležitost být se svými čtenářkami v kontaktu 24 hodin denně.
Tým pod vedením šéfredaktorky Valentiny Nízké se soustředí na to, aby ELLE svým čtenářkám byla nejspolehlivějším průvodcem v oblasti módy, osobního stylu i aktuálních trendů. Zároveň ale pružně reaguje na rychle se měnící podmínky v postpandemickém světě a neustále nabízí nové perspektivy a souvislosti, aby byl titul coby leader trhu pro své publikum vždy maximálně atraktivní, relevantní a inspirativní. Proto tvůrčí tým nyní rozšířily Karolína Wernerová v pozici Community & Creative Consultant a Milena Žuravljova jako módní ředitelka. „Je mi ctí oznámit, že náš tým posílily dvě výjimečně kreativní osobnosti, které patří ve svých oborech k absolutní špičce,“ říká Valentina Nízká, šéfredaktorka ELLE.
Podle Moniky Szeroczynské-Nesty, Chief Product Officer, je cílem posílení týmu dále rozvíjet ELLE jako moderní značku, která vypráví příběhy napříč mediálními platformami a uplatňuje nejvyšší kreativní standardy v tisku, digitálním prostředí i na akcích, které organizuje.
„Chtěla bych kolem ELLE budovat silnou komunitu, která udává trendy a bude přístupná pro každou ženu, která bude chtít být její součástí. Mým úkolem je také posilovat ucelený rozvoj značky napříč platformami a upevnit tak její pozici v čele českých lifestylových časopisů o módě,“ říká Karolína Wernerová, která se zabývá vizuální komunikací a úspěšně pracuje s komunitou nejen v digitálním světě. Na české módní scéně působí déle než osm let, díky čemuž má přesah do lokální tvorby, a vytvářela pod vlastní značkou KW CREATIVE digitální obsah či influencer marketing pro významné mezinárodní brandy.
Milena Žuravljova patří mezi top stylisty v České republice. Jejím cílem je pomoci ženám prostřednictvím módy objevovat a posilovat svou femininní stránku. Milenin vytříbený vkus oceňují nejen módní magazíny – působila například v časopisech InStyle a Marie Claire –, ale také celebrity a VIP osobnosti, s nimiž spolupracuje v rámci ELLE Beauty Lounge. „Během pandemie jsme museli v mnoha směrech změnit svůj přístup k životu. Nyní bychom se měli soustředit na to, abychom v nastoupené cestě k lepší budoucnosti pokračovali. Součástí toho je samozřejmě i móda. Ta by měla být kvalitní, udržitelná a funkční, zároveň by si ale měla zachovat svůj umělecký, nadčasový rozměr. Proto jsme se rozhodli dát na stránkách ELLE navždy sbohem kožešinám, účinněji podporovat mladé módní návrháře a místo nahodilých photoshootů vyprávět prostřednictvím fotografií silné příběhy,“ dodává Milena Žuravljova.
ELLE je v první řadě módním titulem, ale neoddělitelnou součástí její DNA jsou i aktuální témata, která provázejí moderní ženu. Vedle silného fashion & beauty obsahu tak k tematickým pilířům patří mezilidské vztahy, osobní i kariérní rozvoj, kultura, design, cestování a nové technologie a akcent na budoucnost a udržitelnost ve všech podobách.
„Na sociálních sítích a webu přinášíme aktuální dění ze světa módy, beauty a životního stylu, ale i umění a designu. Představujeme eklektický mix všech aktualit, a to tak, abychom zůstávali trendsettery, ne pouze trend followery. Snažíme se o reflektování nejen mainstreamových témat, ale i niche novinek, které sledující čtenáři najdou jen u nás. Troufám si říci, že své publikum dokonale známe a poskytujeme mu nepřetržitou podporu a inspiraci,“ vysvětluje Nicole Kudělková, ELLE Social Media Manager.
V náročných podmínkách minulého roku proběhla ELLEphoria, první ročník největšího tuzemského festivalu pro všechny milovníky krásy, který sklidil velký úspěch. Přivítali jsme bezmála dvě tisícovky návštěvníků, mnohé z nich i opakovaně. Akci si nenechala ujít téměř stovka influencerů a známých osobností. Přípravy na další ročník jsou již za přispění nového tvůrčího a projektového týmu v plném proudu. ELLE je také dlouholetým partnerem Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary, a i loni prostřednictvím oblíbeného fashion & styling studia ELLE Beauty Lounge pomáhala hvězdným festivalovým hostům zazářit na červeném koberci.
O české edici ELLE:
Časopis ELLE patří do portfolia titulů životního stylu vydavatelství Burda International CZ. Na českém trhu vychází již 27 let a za tuto dobu si vybudoval pozici nejčtenějšího luxusního časopisu o módě na trhu. Každé vydání časopisu ELLE si přečte 135 tisíc čtenářů. Měsíčně se tohoto lifestylového magazínu prodá v průměru 20 800 výtisků. Webové stránky www.elle.cz navštěvuje 331 tisíc uživatelů se 643 tisíci zhlédnutí za měsíc. Na sociálních sítích titul sleduje více než 149 tisíc fanoušků a followerů.
(Zdroj: Media projekt, 4-9/2021, čtenost na vydání v cílové populaci ČR všichni 12-79 let; ABC ČR, 1-10/2021; NetMonitor, 1-12/2021; Instagram a Facebook, 1/2022)
O ELLE International:
Globální síť ELLE dnes oslovuje více než 33 milionů čtenářů po celém světě. Patří k ní 45 edic ELLE ve 43 zemích, 25 edic ELLE Decoration, 7 edic ELLE à Table, 1 edice ELLE Men a 1 edice ELLE Girl. Zahrnuje také 46 lokálních webových stránek ELLE, kam měsíčně zavítá téměř 100 milionů unikátních návštěvníků. Skupina Lagardère, vlastník značek ELLE & ELLE Decoration, spolupracuje s prestižními vydavatelstvími po celém světě prostřednictvím licenčních smluv.
V České republice je jejím partnerem společnost Burda International CZ.