Marianne Bydlení udělalo hravou sondu do života čtenářů

Na letošním Designbloku vstoupil měsíčník Marianne Bydlení do dialogu se svými stávajícími i potenciálními čtenáři celkem netradičně – s pomocí pěti barevných bavlnek a většího množství dřevěných kolíků. Šlo o neformální výzkum toho, jak lidé tráví čas u sebe doma – co otázka, to jedna barva bavlnky, co kolík, to místnost, osoba nebo kousek vybavení bytu. Odpovědi na otázky jako: „Co mi doma pomáhá zažívat radost“, nebo naopak: „Co mě doma dokáže rozzlobit“ tak ve výsledku tvořily pestrobarevný obrazec.

Zájem lidí nás moc příjemně překvapil,“ říká brand managerka Marianne Bydlení Nela Miloševič. „Opravdu je to bavilo a zastavovali se u nás děti, rodiče i starší lidé. Často přiznávali, že se nad otázkami, jak tráví čas doma, tímto netradičním způsobem nezamýšleli a bylo fajn si něco takového zkusit.“
 
Hravou expozici navrhla architektka a interiérová designérka Romana Vyhnánková ze studia Muck, která s časopisem pravidelně spolupracuje. Původní plán, že s jedním klubkem každé barvy vystačí na celou dobu designové přehlídky, se brzy ukázal jako nereálný – zájem lidí byl příliš velký a na stánku se vystřídaly stovky návštěvníků. „Mapa“ se každý den zcela zaplnila a ráno bylo nutné začít nanovo.
 
Kromě netradiční sondy se na stánku prodávalo aktuální listopadové vydání a předplatné a rozdávala remitenda. Sloužil ale také jako místo setkávání a navzování kontaktů s výrobci a designéry.

Poděkování za zdařilou prezentaci Marianne Bydlení na letošním Designbloku, kde se návštěvnost přehoupla přes 52 000 lidí, patří kromě produkčního týmu také značce Copy General, která pomohla s výrobou polepů, a holešovické kavárně Phill's Corner, která nabídla pomocnou ruku a zapůjčila na stánek barovou židli přesně dle přestav designérky.