Marie Claire a Marianne zabodovaly v soutěži Časopis roku

Večer 16. 4. 2015 patřil tuzemským magazínům. Unie vydavatelů vyhlašovala vítěze nominovaných titulů pro jednotlivé kategorie. Časopis Marie Claire získal hned dvě nejvyšší ocenění, a to v kategoriích Časopis s prodaným nákladem 15–25 000 kusů a Hvězda roku 2014. Prvenství z loňského roku obhájil také časopis Marianne, který zvítězil v kategorii Časopis s prodaným nákladem 50–100 000 kusů.

Říká se, že pokud člověk svou práci dělá s láskou, úspěch se dostaví. V případě Marie Claire to platí dvojnásob. Od konce roku 2013, kdy Marie Claire vydává Burda Praha, časopis významně prosperuje. Za rok 2014 se prodaný náklad navýšil o celých 35 % v porovnání s rokem 2013. Časopis upevnil svou pozici na tuzemském trhu a jeho čtenost vzrostla o téměř 50 %. 

„Jsem velmi hrdá na celý tým, který se podílí na tom, jaká Marie Claire je. Mám ohromnou radost, že úsilí, které všichni do jednoho vynakládáme, bylo oceněno. Je to pro nás ta nejlepší motivace, jak být stále lepší a lepší,“ říká šéfredaktorka Marie Claire Lenka Fabián.

Hvězda Marie Claire stoupá

Kategorii Hvězda roku 2014, v níž oproti ostatním nerozhodují porotci, ale výsledky, jichž časopis dosáhl v přesně stanovených kritériích prodeje, ovládla rovněž Marie Claire. Její čtenost vzrostla na úctyhodných 64 tisíc, prodaný náklad se zvýšil na více než 20 tisíc a o 30 % meziročně stoupl také objem inzerce. Na základě těchto výsledků se časopis Marie Claire stal nejrychleji rostoucím časopisem na tuzemském trhu. 
„V červenci to bude rok, co jsem se připojila k týmu Marie Claire. Už tehdy jsme měli jasný cíl: Být nejlepší! Zapojili jsme všechny své síly a nadšení a já jsem dnes nesmírně vděčná a hrdá, že se nám toho podařilo dosáhnout v tak krátké době,“ říká Chiara Lucci, publisherka Burda Praha. 

Marianne obhájila loňský titul

Časopis Marianne zvítězil v kategorii Časopis s prodaným nákladem 50–100 000 kusů, a podruhé za sebou tak dokázal, že je hvězdnou stálicí mezi lifestylovými tituly pro ženy.

„Z výsledku jsem nadšená. Marianne má pověst inteligentního, inspirativního a vstřícného časopisu pro sebevědomé ženy, které vědí, co chtějí. Jsem ráda, že si svou dobrou pověst dr ží i nadále,“ říká publisherka Amalia Balsa.

Od ostatních časopisů se Marianne liší především množstvím inspirativních rozhovorů a inteligentních témat z různých oblastí života. Článkům přitom nechybí ani nadhled a humor. Součástí každého čísla je samozřejmě také móda a kosmetika, prezentovaná na vysoké úrovni.

„Těší mě, že se Marianne podařilo obhájit loňské vítězství, tím spíš, že letos slavíme 15 let od založení časopisu. Marianne má vysoké prodeje i čtenost (180 000), což dokazuje, že čtenářky oceňují kvalitní obsah, který jim každý měsíc přinášíme,“ říká Petra Švecová, šéfredaktorka Marianne.

„Velmi mě těší fakt, že se s třemi proměněnými nominacemi stalo vydavatelství Burda Praha absolutním vítězem soutěže Časopis roku 2014. Za těmito pozitivními výsledky stojí know-how vydavatelství v oblasti tvorby unikátního obsahu, a tato skutečnost jen potvrzuje pozici Burdy jako lídra na českém trhu v lifestylovém segmentu.“, dodává ředitelka vydavatelství Burda Praha Petra Fundová.

Pro více informací prosím kontaktujte:

Chiara Lucci, Marie Claire publisher, chiara.lucci [at] burda.cz
Amalia Balsa, Marianne publisher, amalia.balsa [at] burda.cz

Burda Praha, spol. s r.o.
Přemyslovská 2845/43 • 130 00 Praha 3
Tel.: 00 420 221 589 111 • Fax: 00 420 221 589 368

Společnost Burda Praha patří mezi největší vydavatelské domy v České republice. Burda Praha vydává především významné lifestylové tituly jako ELLE, Marie Claire, InStyle, JOY, Marianne, Apetit, Maxim, Marianne Bydleni, Venkov & Styl, Svět ženy, zároveň má v portfoliu i masové tituly, knihy a online&digitální projekty.

marie-claire_pf.jpg
marianne.jpg