Burda Praha dále posiluje svůj tým, přichází David Voráček z Economie

Vydavatelství Burda Praha opět posiluje svůj top manažerský tým. Na pozici ředitele pro business development nastoupí od 1. července David Voráček, který poslední téměř čtyři roky  působí na pozici inzertního ředitele vydavatelství Economia. Dříve působil jako šéf interní Agentury Najisto, která se stala součástí Economie v rámci fúze s internetovým vydavatelstvím Centrum Holdings v roce 2014. V Burda Praha bude mít na starost bude mít rozvoj obchodu a vývoj nových produktů.
 
Ve vydavatelství Economia jsem strávil několik let a odnáším si s sebou bohaté zkušenosti z obchodu a vývoje nových produktů. Těším se ale na novou výzvu. Burda Praha je mediálním domem s chutí a energií vydávat se novými směry a klasická tištěná média a online obohacovat o nové projekty pro klienty, ať už ve formě eventů nebo digitálních formátů a práce se sociálními médii,“ řekl David Voráček. V Burda Praha bude úzce spolupracovat s obchodím oddělením, které od konce loňského roku vede Leo Kallista. Ten dříve působil jako ředitel pro business development ve společnosti Slevomat. Do obchodního oddělení také na začátku roku nastoupil Milan Kubát, který přišel z pozice obchodního ředitele společnosti Slevomat a který má na starosti segment digitálních médií. „V posledním roce jsme se soustředili na vybudování silného týmu, který bude složený ze zkušených profesionálů v oblasti médií a obchodu. Naším cílem je hledat nové zdroje příjmů mimo tradiční prodej inzerce a pokračovat tak ve směru, který jsme si nastavili. Chceme být mediálním domem, který našim klientům nabízí komplexní komunikaci jejich značek na nejrůznějších platformách a který je schopný přizpůsobit se jejich individuálním potřebám,“ řekla Petra Fundová, generální ředitelka vydavatelství Burda Praha.  
 
Burda Praha patří do skupiny Burda International, člena holdingu Hubert Burda Media. Burda International je aktivní ve 22 zemích, vydává přes 320 titulů a zaměstnává více než 2 800 lidí. BURDA Praha je jedním z největších vydavatelství v České republice, vydává 40 časopisů, provozuje širokou škálu online projektů a organizuje řadu úspěšných eventů. Auditovaný zásah je celkem 3,8 milionu čtenářů a uživatelů měsíčně[1]. Burda Praha získává pravidelně ocenění v soutěži „časopis roku“, za rok 2016 získalo vydavatelství ocenění hned ve čtyřech kategoriích, v kategorii Životní styl s časopisem Marianne, v kategorii Bydlení & zahrada s časopisem Marianne Bydlení, v kategorii Vaření jako životní styl s časopisem Apetit a v kategorii Obálka roku s červnovým číslem časopisu ELLE.