Časopis Naše krásná zahrada spouští web

Zájemci o zahradní architekturu, pěstování rostlin a aranžování najdou od března bohatý zdroj informací na www.nasekrasnazahrada.cz.
 
 
Měsíčník Naše krásná zahrada je na českém trhu už 22 let. Časopis, který patří do rodiny magazínu Mein schöner Garten, jehož mutace vycházejí v řadě zemí Evropy, se zaměřuje především na zahradní architekturu a na okrasné zahradnictví. Naše krásná zahrada je jeden z nejstabilnějších a nejprodávanějších titulů o zahradnictví na českém trhu s měsíčním prodaným nákladem 21 000 výtisků včetně 7500 pro předplatitele. Časopis Naše krásná zahrada přináší každý rok řadu tematických speciálů: v roce 2019 jsou to tituly Jak řezat stromy a keře, Plánujeme zahradu, Nejhezčí balkon & terasa a Návody & nápady. Nyní se působení magazínu rozšiřuje i na internet.
 
Nejen čtenáři magazínu Naše krásná zahrada, ale všichni zájemci o zahradničení najdou od března zdroj námětů i praktických rad na stránkách www.nasekrasnazahrada.cz.
 
Kromě pravidelného přísunu novinek ze světa zahrad a rostlin se návštěvníci mohou těšit na náměty, jak změnit svou zahradu, na praktické návody pro pěstování květin i zeleniny nebo na poradnu, v níž odborníci vyřeší nejčastější pěstitelské problémy. Nebudou chybět návštěvy krásných českých zahrad a ukázky inspirativních řešení renomovaných zahradních architektů.
 
„Atraktivním prvkem našeho webu je interaktivní atlas rostlin, v němž si zájemce na základě svých požadavků najde ideální rostlinu na kterékoli místo v zahradě, na balkoně či terase, které potřebuje zkrášlit,“ upozorňuje šéfredaktor Jiří Dvořák na jeden z originálních prvků nového webu.
 
V polovině března odstartuje pro návštěvníky nového webu www.nasekrasnazahrada.cz velká soutěž o hodnotné ceny, v níž mohou zájemci vyhrát robotickou sekačku, gril nebo benzinovou pilu. Budou ji následovat další soutěže připravené ve spolupráci s partnery Naší krásné zahrady.
 
„Pomocí nových webových stránek můžeme našim inzertním klientům nabídnout další možnost, jak oslovit kvalitní a úzce zaměřenou cílovou skupinu,“ říká manažerka inzerce Denisa Olšavská.
 
Burda International CZ je jedním z největších vydavatelství v České republice. Její portfolio tvoří 40 nejsilnějších mezinárodních i českých časopiseckých značek šířených v tištěné i online podobě a pro své největší brandy provozuje úspěšné webové stránky se širokou škálou online projektů. Celkový zásah je až 3,8 milionu čtenářů a uživatelů měsíčně. Burda International CZ organizuje řadu úspěšných eventů v čele se Dny Marianne – největší nákupní akcí v České republice i na Slovensku. Tituly ELLE, Marianne, Apetit, Marie Claire a Marianne Bydlení získávají pravidelně ocenění v soutěži „Časopis roku“.