Magazín LOVING
Vydavatelství Burda Praha přichází s novým titulem, magazínem LOVING.
“Magazín LOVING je titul, který si pro sebe vytváří nový segment – mindstyle. Snaží se nahlédnout pod povrch věcí. Je zaměřený na širokou čtenářskou skupinu, spíše ženy, ale oslovovat chce i muže.” – říká idea maker projektu, Anamy Pónya, obchodní a projektové ředitelka vydavatelství.
LOVING klade důraz na takzvané millennials, mladé lidi mezi dvacítkou a čtyřicítkou, kteří pracují hlavou a hledají cestu, jak nepodlehnout dnešnímu stresu a tlaku na obrovský výkon, dokonalost. Čtenář nebo čtenářka magazínu LOVING chce porozumět, vidět svět takový jaký je, opravdově, upřímně a najít si vlastní cestu ke spokojenosti.
Srdcem časopisu jsou hluboké, dlouhé a čtivé rozhovory i témata, která se dotýkají vztahů, psychologie, zdraví nebo udržitelného životního stylu. Pevnou součástí jsou také nádherné fotografie a reportáže od vynikajících českých fotografů, stránky o zdravém jídle, kosmetice, sportování, decoru a bydlení, cestování a dalších věcech, které jsou potřebné pro vypínání hlavy nebo aktivní odpočívání.
Šéfredaktorkou titulu je Stanislava Lindenthalová Pecková, která je zároveň ředitelkou publicistiky v časopise Marie Claire. „LOVING je srdeční záležitost, úplně nový koncept. Jsme magazín pro ty, kteří většinu svého bdělého času musí zírat do počítače, mají pocit, že svůj život chtějí žít trochu jinak a nechtějí už další zkratky nebo přehlcování. Je nám sympatický koncept slow living a udržitelného života, ve všech směrech.“
Kontakty:
Andrea Nassir, Manažerka inzerce, T. 221 589 334, M. 603 549 818, andrea.nassir [at] burda.cz
Adéla Korbelová, Junior Brand Manager, T. 221 589 793, M. 737 214 154, adela.korbelova [at] burda.cz
“Magazín LOVING je titul, který si pro sebe vytváří nový segment – mindstyle. Snaží se nahlédnout pod povrch věcí. Je zaměřený na širokou čtenářskou skupinu, spíše ženy, ale oslovovat chce i muže.” – říká idea maker projektu, Anamy Pónya, obchodní a projektové ředitelka vydavatelství.
LOVING klade důraz na takzvané millennials, mladé lidi mezi dvacítkou a čtyřicítkou, kteří pracují hlavou a hledají cestu, jak nepodlehnout dnešnímu stresu a tlaku na obrovský výkon, dokonalost. Čtenář nebo čtenářka magazínu LOVING chce porozumět, vidět svět takový jaký je, opravdově, upřímně a najít si vlastní cestu ke spokojenosti.
Srdcem časopisu jsou hluboké, dlouhé a čtivé rozhovory i témata, která se dotýkají vztahů, psychologie, zdraví nebo udržitelného životního stylu. Pevnou součástí jsou také nádherné fotografie a reportáže od vynikajících českých fotografů, stránky o zdravém jídle, kosmetice, sportování, decoru a bydlení, cestování a dalších věcech, které jsou potřebné pro vypínání hlavy nebo aktivní odpočívání.
Šéfredaktorkou titulu je Stanislava Lindenthalová Pecková, která je zároveň ředitelkou publicistiky v časopise Marie Claire. „LOVING je srdeční záležitost, úplně nový koncept. Jsme magazín pro ty, kteří většinu svého bdělého času musí zírat do počítače, mají pocit, že svůj život chtějí žít trochu jinak a nechtějí už další zkratky nebo přehlcování. Je nám sympatický koncept slow living a udržitelného života, ve všech směrech.“
Kontakty:
Andrea Nassir, Manažerka inzerce, T. 221 589 334, M. 603 549 818, andrea.nassir [at] burda.cz
Adéla Korbelová, Junior Brand Manager, T. 221 589 793, M. 737 214 154, adela.korbelova [at] burda.cz