Šéfredaktorkou české ELLE bude Thea Kučerová

Praha, 1. listopadu 2022

Vedení české edice lifestylového měsíčníku pro ženy ELLE převezme od ledna Thea Kučerová. Aktualizovaný koncept tištěného magazínu představí v březnovém vydání.

Thea Kučerová přichází do ELLE z lifestyle magazínu Hospodářských novin PročNe, kde více než čtyři roky zpovídala přední lokální i zahraniční osobnosti kreativního průmyslu, ať už šlo o módní designéry, galeristy, architekty nebo byznysmeny. Za svou práci získala několik ocenění European Newspaper Award. Jako spoluautorka a moderátorka podcastu Trendspotting se stala důležitým tastemakerem pro mladou generaci posluchačů, kterým společně s Pavlínou Louženskou vysvětluje globální trendy v celospolečenském kontextu.

Studovala nejprve marketingovou komunikaci a PR a poté žurnalistiku na Karlově univerzitě v Praze a na Universitat Autònoma de Barcelona. Kariéru začínala ve startupovém prostředí a byla tak u počátku vzrůstu e-shopu ZOOT, který se stal pionýrem módního e-commerce v České republice. Během svého působení iniciovala vznik magazínu ZOOT a jako jeho šéfredaktorka získala řadu cen Fénix Content Marketing Award a Zlatý středník. Zkušenosti s marketingem a stavěním značek napříč českou startupovou scénou jí dodávají konkurenční výhodu, zvláště při budování silné pozice ekosystému magazínu ELLE.

Thea je novinářkou nové generace a reprezentuje zejména takzvanou „slash generation“, do které spadají mladí lidé s mozaikou profesních specializací. Pevně věřím, že kombinace dovedností, které nasbírala během svých novinářských, ale I marketingových zkušeností, umožní značce ELLE dále rozvíjet moderní storytelling napříč platformami a výrazně posílí soudržnost poselství, která tato ikonická značka nese,“ říká Monika Szeroczynska-Nesta, publisherka a ELLE Chief Product Officer.

Thea Kučerová bude zodpovědná za kompletní vizi značky ELLE. A to jak v tištěné edici ELLE a ELLE Decoration, tak při vytváření digitálních strategií, webu a sociálních sítí, podílet se bude rovněž na přípravě unikátních eventů.

Svět módy, beauty a životního stylu je neustále v pohybu, nikdy nezastavuje, kvapí, žije. Zvlášť v době, kdy i do těchto oblastí vstupují nové technologie jako metarverzum a NFT, kdy se cyklus trendu smrsknul na „právě-teď“, kdy je více než dřív důležité porozumět udržitelnosti, má silná značka jako ELLE na trhu své místo. ELLE má být podle mého názoru výkladní skříní lifestylové žurnalistiky a hlavně – globálním trendsetterem. Být kurátorem, který ve smršti současnosti vždy polapí inspiraci, přinese exkluzivní rozhovory s osobnostmi, které opravdu mají co sdělit, dávat prostor mladým talentům v kreativních oborech a vnášet do života čtenářek optimismus a čas se zasnít,“ říká Kučerová. „A to vše skrze platformy, které dnešní i budoucí doba nabízí,“ dodává.

Každé vydání časopisu ELLE si přečte 123 tisíc čtenářů. Měsíčně se tohoto lifestylového magazínu prodá 21 tisíc výtisků. Celkový počet předplatitelů je nad hranicí 3 tisíce. Webové stránky www.elle.cz navštěvuje 205 tisíc uživatelů za měsíc. Na sociálních sítích sleduje ELLE 155 tisíc fanoušků.

ELLE Decoration patří do rodiny nejprodávanějších časopisů o bydlení a lifestylu na celém světě. Tento unikátní magazín představuje designové trendy, stylové interiéry, architekturu, výtvarné umění a zajímavé osobnosti ze všech těchto oborů. Vychází čtvrtletně v nákladu 18 tisíc výtisků. Na sociálních sítích má časopis 17 tisíc sledujících.

Celkový čistý zásah značky ELLE na českém trhu je odhadován na 308 tis. čtenářů/uživatelů.

(Zdroj: Media projekt, 7/2021–6/2022; čtenost na vydání v obecné populaci ČR 12–79 let; ABC ČR, 7/2021–6/2022, průměr na vydání; Netmonitor, 1–9/2022, prům. RU za měsíc; data sociálních sítí, 10/2022, sledující; data vydavatele).

FOTO: Adriana Fialová