Startuje pilotní ročník festivalu krásy ELLEphoria

Startuje pilotní ročník festivalu krásy ELLEphoria
Beauty festival ELLEphoria láká svým různorodým programem

Praha, 14. října 2021 – Unikátní beauty přehlídku trendů, tipů a triků od odborníků, celebrit a influencerů nabídne pilotní třídenní projekt časopisu ELLE s názvem ELLEphoria Beauty ve dnech od 22. 10 – 24.10. 2021 v prostorách Event Space, Máj v Praze. Pestrý program festivalu láká tím nejzajímavějším ze světa kosmetiky, krásy, a zdravého životního stylu pod jednou střechou.

Festival Ellephoria přivítá až 2500 milovníků krásy (dle aktuální epidemiologické situace). V prostorách 4. patra Event Space, v Máji v Praze se představí přes 25 renomovaných značek, které budou prezentovat své produkty i novinky pro následující sezonu. Důležitou součástí projektu jsou i silní partneři jako Sephora, Lancôme, Škoda Auto, Nespresso a další.

Třídenním programem budou provázet moderátorky Zorka Hejdová a influencerka Natálie Kotková. Festivalu se zúčastní i známé tváře a celebrity mimo jiné zpěvačka Dara Rollins, topmodelka Taťána Gregor Brzobohatá, influencerka a CEO značky Not so funny Any Anežka Chudlíková, modelka Pavlína Němcová, komička a herečka Eva Kramerová známa jako Evelyn a mnoho dalších.

Nový a netradiční projekt víkendového festivalu potěší všechny, nejen milovníky krásy. Nebudou chybět rozhovory, workshopy, výstavy zaměřené na make-up, pečující kosmetiku, vlasy, pleť, nehty, anti-aging i wellbeing. Známe osobnosti a odborníci prozradí své tipy a triky. „Vždy se snažíme přichystat a nabídnout zcela nový pohled na dané téma. Doufáme, že se akce ELLE dostane do povědomí a my budeme moct každý rok na jednom místě představit novinky a beauty trendy pro nadcházejíci sezonu“, říká o novém projektu Petra Fundová, generální ředitelka vydavatelství Burda International CZ. „Jsem ráda, že se nám po těžkém roce poznamenaném pandemií podařilo nadchnout naše partnery, aby se spolu s námi na akci podíleli a nabídneme tak neopakovatelný zážitek všem beauty lovers, kteří se akce fyzicky zúčastní“ doplňuje Miroslava Harcegová, Head of Marketing.

Koncept i produkci organizuje mediální dům Burda International CZ, který za svojí třicetiletou historii v rámci působení v ČR zorganizoval již nespočet úspěšných akcí a kampaní nejrůznějšího typu a zaměření.

Vstupenky jsou v prodeji: Basic ticket 249 Kč, Beauty ticket 499 Kč, a Vip Glam ticket 1 499 Kč. Další informace, včetně aktuálního programu, najdete na www.ellephoria.cz

# # #

Kontakt:

Eva Gajdošová

PR managereva.gajdosova [at] burda.cz"> eva.gajdosova [at] burda.cz

Burda International CZ patří do skupiny Burda International, člena holdingu Hubert Burda Media. Burda International je aktivní ve 22 zemích, vydává přes 320 titulů a zaměstnává více než 2800 lidí. Burda International CZ je jedním z největších vydavatelství v České republice, vydává 40 časopisů, provozuje širokou škálu online projektů a organizuje řadu úspěšných eventů. Celkový zásah titulů vydavatelství přesahuje 2,2 milionu čtenářů a uživatelů měsíčně. Tituly ELLE, Marianne, Apetit, Marianne Bydlení získávají pravidelně ocenění v soutěži „Časopis roku“.

(Zdroj: Media projekt, 10/2020-3/2021; ABC ČR, 1-4/2021; Zdroj: Netmonitor, 4/2021)