Kariéra

Kariéra

Jsme kreativní lidé, plní nápadů, energie a zapálení do toho, co děláme. Přidejte se k nám!

Firemní kultura

Společnost BurdaMedia Extra byla založena v roce 1991. Za dobu více než dvacetiletého působení jsme se postupně stali jedním z nejprestižnějších vydavatelství a řadíme se mezi nejvýznamnější hráče na českém mediálním trhu. Jsme rovněž součástí mezinárodního koncernu Hubert Burda Media, který působí ve 20 zemích světa a zaměstnává přes 10 000 pracovníků.

Úzká spolupráce se zahraničními kolegy nám dává širší rozhled, možnost neustále se inspirovat dobrými příklady a sdílet vlastní zkušenosti a úspěchy. Napříč celým koncernem jsou organizovány workshopy a semináře. „Social Networking“ je pro nás prioritou!

Jsme kreativní lidé, plní nápadů, energie a zapálení do toho, co děláme. Neustále na sobě pracujeme. Naše motto zní: „Nechceme být obyčejní nebo průměrní, chceme být nejlepší!“ I proto náš kolega musí být proaktivní a vždy otevřený novým nápadům a myšlenkám. Rádi uvítáme osobnost se zápalem pro klasická i nová média, která umí přijmout zodpovědnost a má vůli podílet se na neustálém zlepšování. Pomáháme také naplno rozvíjet Váš talent, proto dáváme šanci kariérně se posunout nejen v rámci společnosti, ale celého koncernu.

Volná místa

Koho aktuálně hledáme?

Nenašli jste vhodnou pracovní pozici? Nevadí. Pokud vás láká pracovat v BurdaMedia Extra a chtěli byste se podílet na našich zajímavých projektech, pošlete nám na nabor [at] burda.cz svůj životopis a motivační dopis, ve kterém nám můžete přiblížit, jakou roli byste u nás rádi zastávali. Třeba společně něco vymyslíme a najdeme ideální příležitost právě pro vás.

Těšíme se, až se nám ozvete!
 

Co nabízíme

Adaptační proces

Bezprostředně po nástupu se seznámíte s nejbližšími spolupracovníky a všemi nezbytnými procesy. Abychom Vám usnadnili první okamžiky v novém zaměstnání, absolvujete tzv. orientační den, kde Vám blíže představíme fungování vydavatelství. Pro vybrané pozice máme připraven individuální adaptační plán.

Interní komunikace

Komunikace je klíčem k úspěchu

  • Důležité informace pravidelně publikujeme prostřednictvím sociální sítě Yammer.
  • Koncernové novinky jsou denně publikovány na mezinárodním intranetu.

Vzdělávání

Zaměstnancům umožňujeme další osobní růst prostřednictvím školení a kurzů. Dbáme zejména na rozvoj jazykové vybavenosti, soft skills a manažerských dovedností.

Zaměstnanecké výhody

Našich zaměstnanců si vážíme, proto neustále pracujeme na obohacování nabídky zaměstnaneckých výhod. Zde jsou příklady některých z nich:

  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky a karta MultiSport
  • zaměstnanecká sleva na předplatné časopisů a další firemní produkty
  • intenzivní výuka cizích jazyků
  • systém slev a výhod u různých partnerů

Výběrové řízení

Průběh každého výběrového řízení se může lišit v závislosti na typu pracovního místa, tzn. na konkrétní náplni práce, zodpovědnostech, odborné kvalifikaci apod.

Předvýběr

Po shromáždění životopisů posuzujeme profily kandidátů dle požadavků na obsazované pozice. Kandidáty, kteří nejlépe odpovídají našim požadavkům, osloví nejprve HR oddělení formou krátkého telefonického rozhovoru. Součástí předvýběru může být i zpracování případové studie, která je následně uchazečem prezentována v rámci osobního pohovoru.

Osobní pohovory

Úspěšní kandidáti jsou pozváni k osobním pohovorům. V závislosti na typu obsazované pozice je tato část výběrového řízení zpravidla dvoukolová. Při osobním pohovoru se vždy setkáte s vedoucím daného oddělení a zástupcem HR. Součástí osobního pohovoru může být též zpracování samostatného úkolu, testování hard/soft skills či jazykových schopností. V případě manažerských pozic se kandidáti na závěr celého výběrového řízení setkají s generální ředitelkou Petrou Fonda.

Ukončení výběrového řízení

Vítěznému kandidátovi je telefonicky sdělena pracovní nabídka. Po její akceptaci obdrží vítězný kandidát letter of intent nebo-li písemnou pracovní nabídku, ve které jsou shrnuty veškeré podmínky, jež byly sjednány v rámci výběrového řízení. Po vzájemné akceptaci letter of intent je následně připravena smlouva a doprovodná dokumentace. Kandidáti, kteří nebyli vybráni, jsou o výsledku výběrového řízení informováni telefonicky či e-mailem nejpozději do týdne od uzavření výběrového řízení. Po udělení souhlasu je možné zařadit profil kandidáta do interní databáze potenciálních uchazečů, kteří jsou v případě nalezení vhodné pozice v rámci BurdaMedia Extra přednostně kontaktováni.

Aktuálně obsazované pozice vždy naleznete v sekci Volná místa. V případě, že Vás žádná vypsaná pozice nezaujala a přesto byste si přáli pracovat v naší společnosti, můžete nám na adresu nabor@burda.cz zaslat životopis do databáze společně s motivačním dopisem a informací, o jaký druh práce byste měli zájem.