Baví mě žít - Burda Praha uvede na trh nový měsíčník pro ženy
Vydavatelství Burda Praha rozšiřuje stávající portfolio značek a začíná vydávat nový časopis Baví mě žít. Měsíčník je určen pro zajímavou cílovou skupinu – ženy 50+. Burda tak potvrzuje svůj dlouhodobý záměr přicházet na trh s novými atraktivními projekty pro ženy.
V případě „Baví mě žít“ nejde pouze o časopis, byť nabitý tématy určenými konkrétní cílové skupině, ale také o budování komunity prostřednictvím on-line komunikace a pořádání eventů. „Domníváme se a samozřejmě to máme podpořeno i detailními průzkumy trhu, že moderní ženy 50 + jsou specifickou cílovou skupinou,“ konstatuje generální ředitelka Petra Fundová a dodává, že socio-demografické křivky naznačují delší aktivitu populace, a to jak v profesním, tak osobním životě. „A my jako leader mediálního trhu zaměřeného na ženy nechceme promeškat ideální chvíli k rozšíření našeho portfolia.“
Měsíčník Baví mě žít má rozsah 84 stran, poprvé vychází ve středu 24.5. 2017 v tištěném nákladu 60 tisíc výtisků a bude stát 34,99 Kč. Kromě pozitivního názvu má časopis také nepřehlédnutelné kulaté logo, které jej na první pohled odlišuje od konkurence. „V rámci tohoto projektu jsme udělali vícero odvážných kroků,“ doplňuje publisherka Zuzana Diniz Sousa. „Především jsme přiznali věk cílové skupiny. Jdeme tím naproti nejen čtenářkám, ale také inzertním klientům, pro které se otevírá dobrá příležitost promovat své produkty určené specifické věkové skupině. Když se podíváme na aktivní a bonitní ženy středního věku na začátku 21. století, které navíc rády čtou, pak je jasné, že časopis nabízí zadavatelům široké spektrum možností pro cílenou reklamu.“
Šéfredaktorkou časopisu Baví mě žít je Jana D. Divišová, která má více než dvacetileté zkušenosti napříč life-stylovými tituly, byla mimo jiné dlouholetou redaktorkou Vlasty, šéfredaktorkou Kafe.cz, on-line magazínu pro ženy, působila na pozici šéfeditorky v FTV Prima a poslední dva roky jako šéfredaktorka Klientských titulů vydavatelství Mladá fronta. „Široký záběr médií včetně sociálních sítí vnímám jako velkou příležitost aktivně komunikovat se čtenářkami, získávat čerstvou zpětnou vazbu a pružně připravovat témata, která ženy aktuálně řeší a která je zajímají. Posledních deset let své profesní cesty jsem se soustředila právě na to, abych dokázala efektivně propojovat všechny možnosti být s cílovou skupinou v kontaktu: print, on-line, sociální sítě, newslettery, eventy i další. Přesně to máme společně s kolegyněmi v redakčním týmu projektu Baví mě žít v plánu,“ říká Jana D. Divišová.
Ambassadorkou prvního čísla se stala herečka Simona Stašová.
Časopis Baví mě žít je koncipován jako projekt Burda 360°. Strategie spočívá ve zvyšování zásahu cílových skupin propojováním tištěného a online obsahu se sociálními médii, natáčení videí, pořádání eventů, zasílání e-mailingů. Proto bude zároveň s měsíčníkem Baví mě žít uveden na trh rovnou i brand extension nové značky, a to měsíčník s názvem Baví mě žít Křížovky v rozsahu 32 stran za 19,99 Kč. Cílem je vybudovat široké povědomí o značce Baví mě žít i využití cross promotion obou titulů.
Burda Praha podpoří uvedení nového časopisu na trh několikaměsíční marketingovou kampaní. TV spoty budou k vidění na TV Prima Group a TV Barrandov, dále vydavatel investuje do rádií, přednostních pozicí v místě prodeje a k propagaci nového titulu použije i outdoorové plochy.
V případě „Baví mě žít“ nejde pouze o časopis, byť nabitý tématy určenými konkrétní cílové skupině, ale také o budování komunity prostřednictvím on-line komunikace a pořádání eventů. „Domníváme se a samozřejmě to máme podpořeno i detailními průzkumy trhu, že moderní ženy 50 + jsou specifickou cílovou skupinou,“ konstatuje generální ředitelka Petra Fundová a dodává, že socio-demografické křivky naznačují delší aktivitu populace, a to jak v profesním, tak osobním životě. „A my jako leader mediálního trhu zaměřeného na ženy nechceme promeškat ideální chvíli k rozšíření našeho portfolia.“
Měsíčník Baví mě žít má rozsah 84 stran, poprvé vychází ve středu 24.5. 2017 v tištěném nákladu 60 tisíc výtisků a bude stát 34,99 Kč. Kromě pozitivního názvu má časopis také nepřehlédnutelné kulaté logo, které jej na první pohled odlišuje od konkurence. „V rámci tohoto projektu jsme udělali vícero odvážných kroků,“ doplňuje publisherka Zuzana Diniz Sousa. „Především jsme přiznali věk cílové skupiny. Jdeme tím naproti nejen čtenářkám, ale také inzertním klientům, pro které se otevírá dobrá příležitost promovat své produkty určené specifické věkové skupině. Když se podíváme na aktivní a bonitní ženy středního věku na začátku 21. století, které navíc rády čtou, pak je jasné, že časopis nabízí zadavatelům široké spektrum možností pro cílenou reklamu.“
Šéfredaktorkou časopisu Baví mě žít je Jana D. Divišová, která má více než dvacetileté zkušenosti napříč life-stylovými tituly, byla mimo jiné dlouholetou redaktorkou Vlasty, šéfredaktorkou Kafe.cz, on-line magazínu pro ženy, působila na pozici šéfeditorky v FTV Prima a poslední dva roky jako šéfredaktorka Klientských titulů vydavatelství Mladá fronta. „Široký záběr médií včetně sociálních sítí vnímám jako velkou příležitost aktivně komunikovat se čtenářkami, získávat čerstvou zpětnou vazbu a pružně připravovat témata, která ženy aktuálně řeší a která je zajímají. Posledních deset let své profesní cesty jsem se soustředila právě na to, abych dokázala efektivně propojovat všechny možnosti být s cílovou skupinou v kontaktu: print, on-line, sociální sítě, newslettery, eventy i další. Přesně to máme společně s kolegyněmi v redakčním týmu projektu Baví mě žít v plánu,“ říká Jana D. Divišová.
Ambassadorkou prvního čísla se stala herečka Simona Stašová.
Časopis Baví mě žít je koncipován jako projekt Burda 360°. Strategie spočívá ve zvyšování zásahu cílových skupin propojováním tištěného a online obsahu se sociálními médii, natáčení videí, pořádání eventů, zasílání e-mailingů. Proto bude zároveň s měsíčníkem Baví mě žít uveden na trh rovnou i brand extension nové značky, a to měsíčník s názvem Baví mě žít Křížovky v rozsahu 32 stran za 19,99 Kč. Cílem je vybudovat široké povědomí o značce Baví mě žít i využití cross promotion obou titulů.
Burda Praha podpoří uvedení nového časopisu na trh několikaměsíční marketingovou kampaní. TV spoty budou k vidění na TV Prima Group a TV Barrandov, dále vydavatel investuje do rádií, přednostních pozicí v místě prodeje a k propagaci nového titulu použije i outdoorové plochy.