Lucie Kubrová přebírá vedení značky Apetit a webu apetitonline.cz
Na pozici šéfredaktorky časopisu Apetit, který vydává mediální dům Burda Praha, nastoupí od 1. května 2018 Lucie Kubrová. Nahradí tak Marii Holobrádkovou, která po více než 7 letech úspěšného působení v čele časopisu odchází na mateřskou dovolenou. „Děkujeme Marii za pozitivní rozvoj značky Apetit, který má aktuální čtenost 160 900 a udržuje si na trhu mezi ostatními tituly dlouhodobě vedoucí postavení“, říká Zuzana Diniz-Sousa, publisherka special interest a women segmentu, do jejíhož portfolia značka Apetit spadá.
Lucie Kubrová se pohybuje v médiích již od roku 2008. V roce 2015 účinkovala v pořadu TV Nova MasterChef Česko, kde se umístila na 3. místě. Nyní se po roce stráveném v digitálním oddělení mediálního domu Lagardere Active ČR vrací do redakce Apetitu, kde v minulosti působila jako produkční a obrazová redaktorka.
První číslo vydané v režii Lucie Kubrové bude to červencové. Mimo časopis Apetit, tištěné speciály a kuchařky vydávané pod touto značkou, bude stát také za webem apetitonline.cz a v souladu s filozofií značky určovat i koncept oblíbeného outdoorového eventu Apetit piknik.
Apetit je titul, který souzní s životním stylem stále širší části české populace, kterou zajímá vše, co je spojeno s dobrým a kvalitním jídlem a pitím. Časopis pravidelně získává ocenění v prestižní soutěži Časopis roku. Měsíčně se ho prodá 37 421 kusů a má 21 044 předplatitelů.
Lucie Kubrová má před sebou velký úkol strategicky vytvářet a distribuovat unikátní obsah Apetitu na všechny platformy, které má k dispozici. Značka Apetit totiž osloví celkově až 1 200 000 čtenářů. Tištěný titul je dnes jen jednou z platforem, dalšími jsou hojně navštěvovaný web apetitonline.cz s návštěvností 863 123 RU / 3 175 518 PV měsíčně, dále e-shop, sociální média, produkce videí a edice kuchařek, kterých Apetit od roku 2010 prodal již více než 451 677 kusů. Celý okruh 360° zásahu uzavírá oblíbený Apetit piknik, kam tato značka dokázala v roce 2017 přitáhnout více než 26 400 lidí.
„V podtitulu Apetitu stojí, že je napsán s chutí. Lucie Kubrová žije vařením, žije tím, o čem se v Apetitu píše a dělá to s velkou chutí. Sázím na to, že tento poctivý přístup čtenáři Apetitu poznají a ocení.“ říká Petra Fundová, CEO Burdy Praha. „Šéfredaktorka je manažerkou všech uvedených platforem a je zároveň i člověkem, který obsahu dává svou tvář. Věřím, že Apetit bude pod rukama Lucie Kubrové nadále vzkvétat.“, dodává Petra Fundová.
Lucie Kubrová se pohybuje v médiích již od roku 2008. V roce 2015 účinkovala v pořadu TV Nova MasterChef Česko, kde se umístila na 3. místě. Nyní se po roce stráveném v digitálním oddělení mediálního domu Lagardere Active ČR vrací do redakce Apetitu, kde v minulosti působila jako produkční a obrazová redaktorka.
První číslo vydané v režii Lucie Kubrové bude to červencové. Mimo časopis Apetit, tištěné speciály a kuchařky vydávané pod touto značkou, bude stát také za webem apetitonline.cz a v souladu s filozofií značky určovat i koncept oblíbeného outdoorového eventu Apetit piknik.
Apetit je titul, který souzní s životním stylem stále širší části české populace, kterou zajímá vše, co je spojeno s dobrým a kvalitním jídlem a pitím. Časopis pravidelně získává ocenění v prestižní soutěži Časopis roku. Měsíčně se ho prodá 37 421 kusů a má 21 044 předplatitelů.
Lucie Kubrová má před sebou velký úkol strategicky vytvářet a distribuovat unikátní obsah Apetitu na všechny platformy, které má k dispozici. Značka Apetit totiž osloví celkově až 1 200 000 čtenářů. Tištěný titul je dnes jen jednou z platforem, dalšími jsou hojně navštěvovaný web apetitonline.cz s návštěvností 863 123 RU / 3 175 518 PV měsíčně, dále e-shop, sociální média, produkce videí a edice kuchařek, kterých Apetit od roku 2010 prodal již více než 451 677 kusů. Celý okruh 360° zásahu uzavírá oblíbený Apetit piknik, kam tato značka dokázala v roce 2017 přitáhnout více než 26 400 lidí.
„V podtitulu Apetitu stojí, že je napsán s chutí. Lucie Kubrová žije vařením, žije tím, o čem se v Apetitu píše a dělá to s velkou chutí. Sázím na to, že tento poctivý přístup čtenáři Apetitu poznají a ocení.“ říká Petra Fundová, CEO Burdy Praha. „Šéfredaktorka je manažerkou všech uvedených platforem a je zároveň i člověkem, který obsahu dává svou tvář. Věřím, že Apetit bude pod rukama Lucie Kubrové nadále vzkvétat.“, dodává Petra Fundová.