Burda úspěšně zavedla nový reklamní formát BURDA NATIVE

Zavedením nového online reklamního formátu BURDA NATIVE na jaře letošního roku vyšlo vydavatelství Burda International CZ vstříc obecně rostoucí poptávce po nativních formátech reklamy ze strany inzertních zadavatelů. BURDA NATIVE jsou články plné zajímavých příběhů, informací, inspirace ze světa módy a krásy, vaření, zdravého životního stylu, moderních technologií a současných trendů doplněné o řadu vizuálních efektů, uveřejněné pod hlavičkou jednoho ze zavedených vydavatelských titulů Elle, Marianne nebo Apetit a ve spojení se značkou inzertního partnera.

„NATIVE neboli STORIES, jak také tento online formát výstižněji nazýváme, představují zcela novou zkušenost pro naše klienty i čtenáře,“ říká Martina Krátká, Commercial Director vydavatelství Burda International CZ. „Spojení produktu či služby s lifestylovou značkou a obsahovým know-how, které jako lifestylová jednička na trhu máme, je to, co klienti momentálně žádají,“ dodává Marina Krátká.

BURDA NATIVE nabízí především užitečné informace a přirozeně vnímaný obsah sdělení čtenáři. Kreativní zpracování s možností interakce vhodně udržuje pozornost čtenářů. Ti pak s textem, respektive značkou stráví více času. Vytváří se emocionální spojení, které podporuje důvěryhodnost a pozitivní vnímání značky čtenáři. Obsahové zpracování a výstupy v atraktivní lifestylové podobě umějí zaujmout i specifické cílové skupiny. Obecně, tato nativní forma reklamy generuje větší konverze.

„S Burdou spolupracujeme pravidelně a snažíme se najít to nejlepší řešení, které přinese dodatečnou hodnotu pro naše klienty. Jdeme dál za hranice tradičních formátů, a proto jsme jako první šli do spolupráce s Burdou na tomto novém projektu BURDA NATIVE. Po kampani vždy dojde k detailnímu vyhodnocení a zhodnocení dopadu, abychom se rozhodli o dalším využití daných formátů. Za výsledky BURDA NATIVE hovoří, že jsme aplikovali ponaučení z první vlny a využili ho znovu o dva měsíce později ještě s lepšími výsledky.“ potvrzuje Daniel Trumpich, Senior Digital Media Manager v mediální agentuře Wavemaker Czech Republic, která zařadila BURDA NATIVE do kampaní kosmetické značky Nivea klienta Beiersdorf.

Burda zajišťuje pro klienta zpracování této obsahově a technicky komplexní online reklamy na klíč dle jeho zadání a specifikace. Využívá zcela svého vydavatelského zázemí, od podpory kreativního a vývojového týmu až po zapojení redakcí. Promo a vizibilita každého BURDA NATIVE je pak zajištěna skrze tematické propojení na webech vydavatelství a sociálních sítích.


Vybrané ukázky realizací BURDA NATIVE:

Elle a Beiersdorf, Nivea

https://www.elle.cz/elle-stories/kompletni-pruvodce-perfektni-pleti-0

Marianne a L’Oréal ČR, Salon Expert

https://www.marianne.cz/marianne-stories/materstvi-je-ta-nejkrasnejsi-promena

Marianne a Mercedes-Benz, EQA

https://www.marianne.cz/marianne-stories/jizda-ktera-vam-vysperkuje-zivot

 
Více informací: Renáta Jäger, Group Manager Online Team, +420 730 141 363, renata.jager [at] burda.cz

 

Burda International CZ patří do skupiny Burda International, člena holdingu Hubert Burda Media. Burda International je aktivní ve 22 zemích, vydává přes 320 titulů a zaměstnává více než 2800 lidí. Burda International CZ je jedním z největších vydavatelství v České republice, vydává 40 časopisů, provozuje širokou škálu online projektů a organizuje řadu úspěšných eventů. Celkový zásah titulů vydavatelství přesahuje 2,3 milionu čtenářů a uživatelů měsíčně.